Yazıyı görüntülüyorsunuz Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 302 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 22.6.2018
Bu yazı 28.05.2013 tarihinde yazıldı. O günden bu güne bir çok şey değişmiş ve yazı geçerliliğini yitirmiş olabilir.

Yeni Tasarıma Geçtim, Hayırlı Olsun

5 sene önce yazıldı, 103 kere okundu. 0

Bugün biraz fırsat buldum işten güçten, yeni hazırladığım tasarımı bloğuma entegre ettim. Açık renk daha güzel göründü şuan gözüme. Diğer temayı da dağıtmıştım buradan zaten. İsteyenler kullansın benden çıktı artık :P Yeni tasarım demişken, daha bitmedi gördüğünüz gibi. Üstteki menü aktif değil, kategoriler falan filan daha aktif değil. Sadece yazıları çektim.

Güncellemeler devam ediyor. Takipte kalın! :)

BENZER  Meraba Günlük #bilmemkaç

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

Bunlar da ilgini çekebilir.