Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

Yine Günlerden Otogar

4 sene önce yazıldı, 462 kere okundu. 0

Merhabalar.

Yine otogardayım. Otogarlar benim hayat tarzım olmuştu bir aralar ama şimdilerde sadeece kısa mesafeler için kullanır oldum. Gerçi bugün her ne kadar kısa mesafe de olsa, araba bulamadım.Artık annemleri arayıp ” gelip beni otogardan alın baba ben çok üşüyom.. ” demek zorunda kaldım ve başladım beklemeye. Otogardaki çorbacıda çay keyfini söylememe gerek yok sanırım. Büyük bardak yok dedi su bardağına koydurdum çayı ama olsun.

Neden mi gidiyorum? Sebebi çok aslında. Ama en öncelikli sebebi kardeşimin doğum günü merasimi. Ona çok sevineceği bir hediye aldığımı düşünüyorum ayrıca. Hani şu ” son teknoloji ” ürünlerinden bir tanesi var, Drone dediğimiz. Heh işte onların oyuncakla gerçek dron arasında olan uygun fiyatlı bir model buldum ve aldım. Üzerinde kamerası falan var, gerçi biraz dandik görüntüsü ama 5. sınıfa giden ve elinde zaten kocaman bi tablet, evinde 4-5 tane bilgisayar olan bir çocuk için bu drone sadece eğlence aracı olacağından, çok da önemli değil kamerası falan. Ki zaten; kardeşim muhtemelen pilini ve kamerasını değiştirir adam eder. Söküp taksın modifiye etsin diye de aldım gibi bir şey.

Her neyse. Peki başka neden gidiyorum? Ne güzel soru. Gidiyorum işte. Gitmek için sürekli fırsat kolluyorum. Gitmek istediğim bir yer de yok aslında. Sadece gidiyorum, nereye olursa. Şuan olduğum yerden memnunum ancak, dünyanın en güzel yerinde bile olsam yine de gitmek isterdim. Eminim evet. Çünkü her insan gibi eksik hissediyorum. Belki de standartın biraz da üzerinde eksik hissediyor olabilirim. Kim bilir.

Konuyu fazla sulandırmadan, yazının sonunu getireyim. Ha unutmadan, bir kaç yazıdan beri bloğun arayüzünü değiştireceğimi falan yazıyorum da bir türlü fırsat bulabilmiş değişim. Ama olacak bir
gün. Belki de bu haftasonu.. Kimbilir? Haydi görüşürüz sayın sevgili blogcan. Kendine çok iyi davran. Bu aralar Leyla ile Mecnun’a yeniden başlamış bulunmakla birlikte, sana da bir ” Hoop! ” demiş olayım.

BENZER  Merhaba Günlük

Görüşmek üzere.

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

İsimTescil.net Sonunda Arayüzünü Güncelledi

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman boyunca gına getiren, sürekli yavaşlığı ve “her yüzüne bakışımızda...

2 gün önce. 16 0 Devam Et

Sitelerinize WhatsApp Butonu Ekleyerek Müşterilerinizle Etkileşime Geçin

Merhaba arkadaşlar. WhatsApp günün hemen her anında iletişim ihtiyacımızı karşılayan olmazsa olmaz bir araç h...

3 gün önce. 24 0 Devam Et

İşletmelerde Ön Muhasebe Yazılımı Kullanmanın Önemi ve Bulut Tabanlı Yazılımlar

Merhaba arkadaşlar. Özellikle son zamanlarda girişimcilik ruhunun çok fazla kişiye ulaştığını, herkesin özell...

4 gün önce. 6 0 Devam Et

Material Design Icons – MDI ile Sitelerinize Icon Set Nasıl Eklenir

Selam arkadaşlar. Bu yazıda sitelerimizi daha doğrusu arayüzlerimizi hazırlarken Material Design Icon Set’ind...

4 gün önce. 5 0 Devam Et

SSD Disk Kullanmak Bilgisayarımızı Ne Kadar Hızlandırır?

Solid State diskler piyasa çıktığından beri bilgisayar satıcıları hatta elindeki ikinci el bilgisayarı satan in...

5 gün önce. 23 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.