Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Addictive Drums’ı Tam Sürüme Çevirelim

11 sene önce yazıldı, 1.067 kere okundu. 0

Merhabalar. Öncelikle Addictive Drums eklentisinden bahsedelim. Cubase kullananlar veya alternatif programları kullananlar bilirler ki, kayıt teknolojilerinde kullanılan bir dolu vsti yani sanal enstruman bulunmakta. İşte bu da onlardan birisi. Eklentiyi kurduğunuzda size çok sağlam bir davul veriyor. İnce ayarlarınızı yapıp veya hazır ayarları kullanıp, şarkılarınıza davullarınızı ekliyorsunuz. İster el ile, ister midi klavyeden, isterseniz de elektronik davulunuzu bağlayıp öyle kaydediyorsunuz davullarınızı. Bir iki eklenti denedim ve uzun bir süredir bu eklentiyi kullanıyorum.

Şimdi gelelim tam sürüme çevirme olayına. Çok fazla warez kullanan biri değilim ama, kullandığım her yazılıma para veriyo olsaydım batardım diye düşündüğümden, bir süre kadar önce Addictive Drums’ı tam sürüme çevirme olayını çözdüm. Aşağıda vereceğim dosyayı indiriyorsunuz, daha önce kurduğunuz Addictive Drums’ın üzerine kuruyorsunuz. Hem 1.5 sürümüne güncellemiş oluyor hem de pre-cracked bir şekilde kullanmaya başlıyorsunuz. Cubase’i kapatıp açtığınızda eklentiniz artık full olacaktır.

Addictive Drums Pre-crack & Update Dosyasını İndirmek İçin Tıklayın

Bol müzikli günler efenim.

BENZER  Yeni Beste: Melek

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

11 ay önce. 44 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 57 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 79 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 128 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 67 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.