Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Bu Nasıl Soğuk Lan?

11 sene önce yazıldı, 288 kere okundu. 0

Arkadaş, İstanbul’dan Konya’ya taşındım taşınalı ” of sıcak bastı ” diyemedim, hep üşüdüm, hep örselendim.. İçim dondu, kıçım dondu, soba başına şarj aleti uzatmayla geçti ömrüm.. O soba yakması da nasıl bir dert arkadaş var ya. Çıra var bildiğin çıra, yakıyosun, tutuşturuyosun, beş dakika sonra bakıyosun yanmıyor lanet olasıca. Neden? Altı üstü kapalı. Onları aç yeniden bi daha dene.. Bu sefer de tutuşturamıyosun.. Aldın mı başına bela?

Onu bunu geç de, insan üşüdükçe alışkanlıkları değişiyor. Mesela giyim kuşam konusunda rahattım bu zamana kadar. Şimdi sıkıysa atlet giyme içine. Yer mi? Yemez. Ruh halini de değiştiriyor soğuk adamın. Dışın üşüyünce için de üşüyor. Soba yanarken iyisin, yanmazken kötü. Konuştuğun adamlar diyo ne soğuk bi insan oldun sen böyle diye. Valla ben yapmadım gardaş..

Kar da yağıyo bir haftadır arada sırada tek tük. Keşke sürekli yağsa, hatta hepsi yağsa, mevsim hemen dönse, bitse gitse lanet olası soğuklar. Yaz günlerini öyle özledim ki. Öyle böyle değil. Ulan balkonda uyumak ne demek lan? Ah ah.. Yeniden görücez o günleri ama bakma sen şikayetçi olduğuma. Değerini arttırıyoruz o günlerin böyle.

Ne diyelim. Hadi ben soba yakmaya gidiyorum. Gorüşürük

[starbox]

BENZER  Bu Nasıl Şans Anlamadım

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

11 ay önce. 44 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 56 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 79 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 127 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 67 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.