Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Grup Istanbul Power Garage TV de

11 sene önce yazıldı, 367 kere okundu. 0

Merhaba arkadaşlar. Dahil olduğum bir grubu tanıtıcam şimdi sizlere. Ardından da Power Garage TV’deki bir performansımızı izleyebilirsiniz. Bildiğiniz gibi Power Garage TV amatör müzisyenlere profesyonel destek veriyor. Sağolsunlar varolsunlar diyelim.

Gruptan biraz bahsedelim. Öncelikle söylemeliyim ki, gruba ben sonradan dahil oldum. Benden önce de daha başka bir grup sözkonusuymuş zaten. Geçmişlerini o kadar fazla bilmiyorum, ben geldiğimden beri bile bayaa değişiklik oldu grupta, geçmişi boşverelim yani.

Vokal gitarda Ahmet abi var. ( Ahmet Acar ) Mütevazi ve sevecen bi abimiz. Grubun değişmeyen üyelerinden. Değişmeyen üyelerle devam edelim o zaman; Davulda Seçkin abi var. ( Seçkin Bizimer ) ” Hell yeah! ” diyoruz her provada ve sadece Seçkin abiyle bu ruha giriyorum, sağolsun. Son zamanlardaki değişkliği saymazsak eğer, Fatih abiyi de gruptan biri olduğu için yazmak istiyorum. Gerçekten emeği çok büyük. Akustik gitarda Fatih Kandemir abimize teşekkür ediyoruz. Artık aramızda yok, umarım hayatında bir şeyleri başarmaya devam eder. Malikciğimle devam edelim. Bass gitara geldi şu son değişiklikten sonra kendisi. Bakalım neler yapacak. Son olarak da ben solo gitardayım. Dediğim gibi, en son değişiklikten sonra bunları söylüyorum. Daha önce bass gitardaydım.

Alternatif ve piyasa müzikleri yapıyoruz genelde. Arada pop, slow gidiyoruz öyle. Barlarda bir çok program yaptık. Birlikte içtik, birlikte eğlendik, zaman geçirdik. Birbirimize hesap geçirdik, parasız kaldık, falan filan. Güzel günler geçti, güzel günler geçmeye devam edecek. Umarız hep daha iyi yerlere geliriz ve bunu hedefleriz hep birlikte. Destekleyen tüm dinleyenlere, tüm okuyanlara, bize yardımı dokunanlara ve dokunmayanlara teşekkürlerimizi iletiyoruz.

Alacakaranlık Performansımız:

BENZER  Yarı Final Hakkında

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

7 ay önce. 32 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 42 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 62 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 110 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 59 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.