Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Gültepe EML Rock and Purple 2013

11 sene önce yazıldı, 339 kere okundu. 0

Arkadaşlar geçen gün Malik’ciğimin yarışmasına gittim destek olma amaçlı. Daha önce de hem yarışmacı hem de seyirci olarak çok gitmişliğim vardır Maltepe Üniversitesine. Yarışmadan pek memnun olmamakla birlikte, fırsatları değerlendirmek adına her türlü katılımda bulunmuştuk okulumla grupça. Geçen gün bizim okulu da izlemeye gittim bu arada. Okulumuzun gelebileceği son noktayı gösterdiler, iyiydiler, ancak yine üst tura çıkamadık. Malum, sahne şovu.

Herneyse, konumuza dönelim. Gültepe Endüstri Meslek Lisesi ortalama bir performans gösterdi bana göre. Sahne şovu onlarda da yoktu. 5 puanla çeyrek finali kaçırdılar ama olsun. Önemli olan her zaman katılmak, eğlenmek, eğlendirmek, sahneyi tatmaktır. Gruptaki arkadaşların hepsini teker teker tebrik ediyorum. Ellerinden geleni yaptıklarına inanıyorum. Malik, sana diyecek sözüm yok kanka. Anladın sen :D

Gitmişken birkaç fotoğraf ve video çekeyim dedim. Onları da burdan yayınlayayım.

Fotoğraflar için Facebook’daki albüm:  Tıklayın

Yakında siteye de ekleyeceğim galeri olarak. Şuan sunucuyla alakalı sıkıntılar yaşıyorum, o yüzden erteledik biraz.

GÜltepe Endüstri Meslek Lisesine bundan sonraki müzik hayatında başarılar diliyorum. Müzikle kalın.
Hep Destek, Tam Destek ;)

BENZER  Sahne Anılarım Falan

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

7 ay önce. 32 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 42 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 62 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 104 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 58 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.