Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Köyde Tatil Zamanı

10 sene önce yazıldı, 344 kere okundu. 0

Merhabalar dostlar diye başlayalım. Yorucu bi dönemden geçtim. 15 tatil ile alakası olan bir tatil değil benimkisi bu arada, devamlılığı olan bir okulda okumadığımı biliyosunuz zaten. Benim tatil biraz kafa tatili. Zaten köy gibi bir yerde yaşıyorum, adına kasaba demişler ama köyün yeri ayrı. En büyük özelliği “kendi” köyüm ve internet yok. Bu da demektir ki, evden çıkıp dağa bayıra gidebilirim. Eve geldiğimde de ne gelen mailler kafamı yorar ne de gelen vatsap mesajları. Kafa dinlemek için birebir yani.

Daha önce köyümden bir kaç fotoğraf paylaşmıştım buradan o yazıya gidebilirsiniz. Bu sefer de baya bi fotoğraf çekicem gibime geliyor. Hem arada bir oturup güzel yazılar hazırlarım geri döndüğümde bloğumda paylaşmak için. Ha bir de, geri döndüğümde İstanbul’a gitmem sebebiyle ara verdiğim bir iki projeye de hayat vericem çok az kaldı.

Bir kaç gün internet ortamından uzağım. Sadece telefon ile arayanlar ulaşabilecekler. Bunu da söyledikten sonra gidip hazırlanabilirim. Birazdan yola çıkacağım çünkü. Tekrar görüşmek üzere.

BENZER  Gecikmiş Bir Kırklareli Yazısı

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

7 ay önce. 32 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 42 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 62 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 107 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 59 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.