Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Melaba Günlük

11 sene önce yazıldı, 253 kere okundu. 0

Sonunda nameserverlarım adam gibi yönlendi ben de yazabiliyorum artık. Şu son 3-4 gündür ne çekiyorum bilemezsin günlük bu nameserverlar yüzünden. Arayan müşterilerin bi küfür etmediği kaldı vallahi. Her neyse.

Bugün erken kalktım lan. Gerçi babamın payı büyük, işe giderken her sabah gelir odama rahatsız eder beni, bu sefer uyandım :D Açtım Accept dinliyorum anasını satiym. Erken kalkmak güzel aslında. Bundan sonra erken kalkıp erken yatmaya çalışıcam. Dengem şaştı lan. Biraz düzene gireyim. Ben de bi dengesiz olup çıkmaktan korkuyorum. Pisipisikolojim bozuk zaten.

Dün dodo geldi kayıt için. Onun kaydı ne zaman toparlayıp atarım bilmiyorum ama bugün çıkıcam dışarı dolaşıcam. Büyüh ihtimal Avcılar’da akşam ederim. Kafa dinleyelim biraz. Sıkıntı dert tasa nereye kadar arkadaş. Coold winter dreamssss

Bu oda kışın bile bu kadar soğuk olmamıştı bu arada.. Bu nasıl üşümektir. Hasta olunca adam normalden x10 daha fazla üşüyor sanırım. Bildiğin eklemlerim tutulmuş gibi soğuk hissediyorum amege.

Haydi ben kaçtım. Görüşürüz günlükcüm. Kib bye.

BENZER  Tanıyorum Kendimi

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

11 ay önce. 44 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 56 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 79 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 127 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 67 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.