Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Minibüs Enerjimi Emiyor Bildiğin

10 sene önce yazıldı, 282 kere okundu. 1

Başta İstanbul’da ve diğer büyük şehirlerde olmak üzere bildiğimiz gibi minibüsler ulaşımın altını üstüne getiriyorlar. Neden mi? Yolda ordan burdan önüne çıkan ya taksicidir ya da minibüstür. ” Yoksa yürümez bu trafik ” diye de kandırırlar milleti. Felç edenler de onlar aslında. Taksi kullanır gibi minibüs mü kullanılır arkadaş? Bi sakin!

İş yerim evime yakın, tek vesayit, bir minibüs mesafesi.. Gelin de bana sorun. 7.30’da evden çıkıyorum, 8.30 mesai başlangıcım, en azından bi 15 dakika geç gidiyorum işe sırf bu minibüsler yüzünden. At mezarı gibiler mübarek. Tıkış tıkış gidiyoruz işe. Daha işe gitmeden yoruluyorum. Hani hacca gidersin, kalabalık seni alır götürür ya, işte o denli sıkışık bi yolculuk geçiriyorum. Üstüne bi de abuk subuk manevralar, müşteriyle gereksiz tartışmalar, paranın elden ele gitmesi, para üstünün geri aynı yere sağ salim ulaşması falan..

Daha bu sabah, trafik polisi durdurdu bindiğim minibüsü. Hah dedim işe geç kalıcam ama olsun, kessin cezayı da görsün üst üste yolcu bindirmeyi adam. Polis cezayı kesti, ilerledik çağlayan yokuşuna geldik, karşıdan gelen minibüs şoförünü uyarmaz mı bu sefer. Yolda çevirme var ordan gitme burdan git! Yani diyor ki, mantıksızlığımızı kabullendik, insanlara acımıyoruz, on kuruşun hesabını yapıyoruz yoksa iphone 5s alamayız, git takılma polise, böyle devam edelim. Var mı böyle bir şey? Şu altı aylık Konya zamanlarımda en sevdiğim şey trafikten uzak olmaktı. Geldim gene girdim içine. Yapacak bir şey yok..

Neyse, yine bir gün daha geçti diyelim. Minibüs enerjimi yedi bitirdi gene. İş yerinde bu kadar yorulmuyorum vallayi.. Kendinize iyi bakın.

BENZER  Rögar Kelebeği Ve Biz

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

11 ay önce. 44 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 56 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 79 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 127 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 67 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.