Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Tanıyorum Kendimi

11 sene önce yazıldı, 326 kere okundu. 0

Tanıyorum kendimi ben ya. Niye böyle bi yazı yazma gereği duydum bilmiyorum ama şimdi bi şeyler anlatıcam günlük sana. Öncelikle, az önce sigara almaya çıktığımda düşündüm ki, havalar iyileşmiş, bize ne. Herkesin güzel havalarla ilgili çoktandır yaptığı planları var, bize ne. Bizim ne zaman planlarımızı gerçekleştirme fırsatımız olmuş ki?

Giderim kışın başlarında ve sonlarında sahillerde içerim. Geceleri barlarda içerim. Yanımda tek tük arkadaşlarım olur. Bir iki saat güzel vakit geçiririm. Sonra gelir işe gömülürüm. Belki birileriyle bir iki plan kurarım. Hayal kurarım. Tanıyorum kendimi işte. Bu sefer belki derim, başlarım saçmalamaya. Kaptırırım kendimi. Arada bir sahneye çıkarım. Kendimi iyi hissederim her seferinde. Sonra gelirim yine işlere gömülürüm. Paket paket sigara eskitirim bilgisayar masamda. Bir gün dağıtırım, bir gün toparlamaya çalışırken boşver yarın toparlarım derim. Yine plan kurarım.

Tanıyorum kendimi bak. Her gece nasıl uyuyabilirim biliyo musun? Ya müzik dinlerim yatağımda sabaha kadar, uyuyakalma umuduyla. Ya da ertesi günlerden birindeki en ufak güzel bir şeyi düşünerek uyuyakalmayı umut ederim. Bazen müzik dinleyesim gelmez. Kendim bi melodi tuttururum, öyle uyurum. Çok değil, yarım saat geçer, kalkar bilgisayarın başına otururum. O zaman ne iş yapabilirim ne müzik dinleyebilirim ne başka bişey yapabilirim. Soğurum herşeyden. Ben kendimi bilmiyo muyum? Monotonum her ne kadar sosyal gözüksem de. ” Bırakayım o düşünsün, bırakayım onlar düşünsün ” olayı yok ki bende. Çok isterdim. Ama yok..

Bir ara gidicem Poyrazköye, daha deniz ısınmadan giricem suya. Belki biraz kafa dinlemiş gibi yapıcam. Bir iki gün idare edicek beni. Sonra bi gün yine sahneye çıkıcam. O da bir iki gün götürse… Sonra? Belki Konya’ya gider bizimkileri görürüm. Belki ordan İzmir yaparım, yeni insanlar görürüm, kuzenle vakit geçirirm. SOnra? Sonra da işte gelirim yine bilgisayarımın başına otururum. Buharlaşan hayallerin, planların verdiği saçmasapan ruh haliyle oturur beste kaydetmeye çalışırım. Olmaz, tüm çalışmayı silerim. Bir site yapayım derim. Başta gaza gelirim, sonra tutmaz, ilgilenen olmaz, kapanır gider site. Sonra? Sonra yine bi Poyrazköy yaparım :)

BENZER  Mecidiyeköy Metrosu Açılmış

Tanıyorum kendimi ben. Mutlu olmak istemeyen bi benle karşı karşıyayım hep. ” bırak o düşünsün ” yok çünkü bende. Çok isterdim.. Ama yok.

Evet, biraz rahatladım. Chris Rea dinleyip Pes yapıcam veya Revolution’a başlıcam birazdan. Tani önce bir duş alayım. Görüşürüz günlükcüm. :)

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

7 ay önce. 32 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 42 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 62 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 105 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 58 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.