Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

We Transfer’i Tanıyalım

11 sene önce yazıldı, 305 kere okundu. 0

Merhaba arkadaşlar. Şimdi sizlere bugün keşfettiğim bir internet sayfasını daha doğrusu bir web hizmetini tanıtıcam. Gerçi kullanmadım daha ama bu site kullanılarak atılan bir mail geldi bana. Ben de zaten oradan tanıştım bu siteyle. Gayet mantıklı bir olay. Birine bir dosyayı mail atmanız gerekiyorsa ( hem de 2 GB ‘a kadar ücretsiz alan desteği ) bu siteye girip dosyanızı yükleyip mail adresine gönderebiliyorsunuz. Gayet basit bir arayüzü var. Siteye girdiğinizde de kaliteli bir hizmetle karşılaştığınızı anlıyorsunuz zaten. Ben gayet sevdim açıkcası.

Yüklediğiniz dosyalar 2 hafta kadar sunucularda bekletiliyor, daha sonra siliniyor. Zaten mail attığınızda karşıdaki maili okurken o dosyayı indirmiş oluyor veya en azından 2 hafta içinde indirebiliyor. Ayrıca sitede iki seçenek mevcut. Birincisi dosyayı mail olarak göndermek, diğeri de dosyayı rapidshare gibi link ettirmek. Ve hangi seçeneği seçerseniz seçin dosyalarınız 2 hafta sonra silinecek deniyor.

Bu hizmeti denemek için aşağıdan adrese tıklayıp web sitesine gidebilirsiniz;

https://www.wetransfer.com/

BENZER  MacBook Pro M2 13'' İle İkinci Günüm

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

7 ay önce. 32 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 42 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 62 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 105 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 58 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.