Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

WordPress Otomatik Linkler

10 sene önce yazıldı, 347 kere okundu. 0

wordpress_codexMerhaba arkadaşlar. Az önce aklıma geldi, böyle böyle bi eklenti vardı kullanırdık eskiden falan dedim kurdum bloğa. Eklentinin amacı yazılarımızda ve sayfalarımızda belirlediğimiz kelimelere otomatik link eklemek. Mesela yazılarınızda wordpress kelimesini yazdığınızda burada da gördüğünüz gibi belirlediğiniz niteliklerde linklendiriyor. Nofollow ve external seçenekleri mevcut ve title de belirleyebiliyoruz.

Buyrun eklentinin wordpress.org sayfası:

http://wordpress.org/plugins/automatic-seo-links/

Buyrun indirme linki:

http://downloads.wordpress.org/plugin/automatic-seo-links.zip

Başka bir paylaşımda görüşmek üzere arkadaşlar. İyi günler dilerim.

 

 

 

 

 

BENZER  Advanced Custom Fields ile Tekrarlayıcı ( Repeater ) Özel Alanını Nasıl Kullanacağız?

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

7 ay önce. 32 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 42 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 62 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 110 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 59 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.