Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Yeni Beste: Melek

11 sene önce yazıldı, 332 kere okundu. 2

Bugün 2014’ün ilk günü. Geçen sene bugün de bir şarkı kaydetmiştim, geçen yazılarımdan birinde “keşke bu sene bilgisayarımda sıkıntı olmasa da yine yılın ilk günü bestelerimden birini kaydetsem” gibi bir şeyler söylemiştim. Bugün “neden olmasın?” dedim ve kurdum sistemi. Valla pek bi iyi setabım yok ama normal kullanımdan ses kayıt pozisyonuna geçmek biraz zahmetli benim masa göz önünde bulundurulunca. Eskisi gibi sürekli hazır beklemiyor çünkü gitar ses kartı mikrofon falan filan. Ama üşenmedim, güzel bi kayıt oldu.

Sözlerini geçen aylardan birinde beyşehirde yazmıştım. Tütün almaya gittiğim bi gün geri döneceğim otobüsü beklerken kafe gibi bi yerde sıkılıp telefonuma kaydetmiştim aklıma gelenleri. Bugün de oynadım biraz üzerinde ve besteleyip kaydettim. Umarım hoşunuza gider diyelim.

Bu arada youtube üzerinden paylaşmıyorum şarkıyı artık. Kendi müzik platformumu oluşturdum, bestelerimi, coverlarımı, şarkı sözlerimi şiirlerimi falan orada yayınlıyorum. Bu şarkıyı dinlemek için vereceğim link de o sayfaya götürecek sizi. Keyifli dinlemeler diyelim.

DİNLEMEK İÇİN TIKLAYIN

Görüşmek üzere !

BENZER  Akşam Mask Live Emergenza Çeyrek Finalindeyiz

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

12 ay önce. 47 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 59 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 86 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

4 sene önce. 132 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

4 sene önce. 71 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.