Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

ZillaLikes 1.1 – Kalpli Beğendim Butonu

10 sene önce yazıldı, 596 kere okundu. 37

Merhabalar. Az önce bir makale yazdıktan sonra bloğuma download manager eklentisi kurmaya karar verdim ve hem deneme olsun, hem de paylaşım olsun diye bu yazıyı yazıyorum. Eklentimiz bu yazının sağ tarafında küçük resmin altında gördüğünüz kalbi eklemeye yarıyor. Üzerine tıkladığınızda sayılar artıyor. Tekrar tıklarsanız sayacı geri alıyor ve tıklamamış sayılıyorsunuz. Şaka yapıyorum, siz zaten mantığı biliyorsunuz.

Kullanımı gayet basit ancak ben yine de kodlarınızı vereyim. Bu arada, eklentinin paneline girerseniz zaten bir çok ayarla birlikte sitenize ekleyeceğiniz kodları da görebilirsiniz. Bu kalbi eklemek istediğiniz yeri temanızda ayarladıktan sonra ( yani gözünüzde kestirin ) aşağıdaki kodları kullanarak zillalikes eklentisini her yazınıza çağırıp, ziyaretçilerin beğendiği yazılara kalp vermesini sağlayabilirsiniz. Buyrun;

<?php if( function_exists('zilla_likes') ) zilla_likes(); ?>

Başka bir yazımızda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın :)

ZillaLikes 1.1 Eklentisini İndirmek İçin Tıklayın

BENZER  Anasayfada Farklı Diğer Sayfalarda Farklı Kodları Çalıştırmak

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

12 ay önce. 47 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 59 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 86 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

4 sene önce. 132 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

4 sene önce. 71 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.