Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Beyşehir’den Meraba Gençler

10 sene önce yazıldı, 301 kere okundu. 2

Merhaba arkadaşlar. Şuan Konya ilimizin güzide ilçelerinden olan hatta tek güzide ilçesi olan Beyşehir’den yazıyorum. Burda da hava mal gibi. Kıç donduran soğuk, her zamanki gibi peşimde. Ama olsun geçicek yaz gelince nabalım.

Yanımda halamın oğlu var biraz ondan bahsedeyim. Kendisi ( Süleyyyman ) halamın tek oğlu, benden yaşça küçük olmasına rağmen baya iyi anlaşırız falan filan. Severim de keratayı. Bazen aynı yatakta yatarız, bazen ona şarkılar yazarım. Arada yaparız böyle şeyler yani.. Neyse.

Aslında ne kadar bunaldığımı anlatacaktım ben burda. Buralara gelmemdeki sebep de bu zaten. Dört duvar arasında her ne kadar herşey güzel de olsa insan arada bir değişiklik istiyor. Çıkıyor yollara işte. Geldiğim yol da pek uzun olmasa da, yol yoldur diyelim nabalım. Ara ara geliyorum beyşehire zaten. Severim burayı az çok. Göl var. Yazın çok güzel olur buralar cıvıl cıvıl olur. Kızlar da fena değil. Az var ama öz var diyelim. En sevdiğim sarışın ve kıvırcık saçlı kızlar baya bol burda ama kıçları donduğundan onlar da soğukta dışarda değiller. Bu yüzden yazı beklicez artık..

Yazıyı burada sonlandırayım. Size bir şarkı da düşündüm, dinleyin istedim. Görüşmek üzere.

BENZER  Sabahın Dördünde Ben

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

7 ay önce. 32 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 42 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 62 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 104 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 58 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.