Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 316 yazı ve 269 yorum var.

Sonunda Gitarı Bakıma Verdim

11 sene önce yazıldı, 207 kere okundu. 0

Uzunca bir süredir üzerinde tellerle ve sap ayarsız bir şekilde kullanıyordum gitarı. Sahnede ve yarışmalarda da bass gitar çaldığımdan bi türlü fırsat bulup da halledemedim gitarı. Teller baya eski, potanslar dengesiz, manyetiklerden birisi hafif deformeydi. Sapı da hafiften atmıştı. Neyse ki bugün götürdüm zuhale bıraktım. Umarım düzgün bir şekilde şeyaparlar.

Bu aralar elektro gitarda, kayıtlarda ve şu git gide yaklaşan Emerganze çeyrek finalinde gazlardayım. İstanbul grubunda solo gitara geçmemle içimde oluşan bu gaz, bana güzel şeyler yaptıracak gibi. Garaj’a verdiğim ilandan da bir iki arkadaşla tanıştım. İstanbul grubu dışında da güzel şeyler planlıyorum. Zaten benim asıl olayım kendi bestelerim, bestelerimiz ve kayıtlarımız. Baya bi süre önce internet albümü ve ücretsiz albüm diskleri hazırlayıp dağıtmayı düşünüyordum. Tahmin edeceğiniz gibi internet sitesi zaten hazır.. Yapılacak şeyler şuanlık sadece yeni şarkıları hayata geçirmek, eski şarkıları düzenleyip yeni vokallerle tekrar kaydetmek, sözleri tekrardan düzenlemek, trafikleri mantığa oturtmak. Zaten sonra gerisi gelecek. Kayı ve mix olayında da bir yerlere geldiğimi düşünüyorum. Son kaydettiğim şarkıyla ilk kaydettiğim şarkıyı kıyaslayacak olursak gerçekten bir ilerleme olduğunu kabul etmemek zor zaten. Umarım daha iyi yerlere gelicem. Hadi bakalım.

Bu arada, Boss Me25 almayı düşünüyorum. 4-5 güne de alıcam gibi bakalım inşallah. Evde düzenimi kurmamda baya yardımcı olacak. Prosesoru aldıktan sonra geriye sadece ses kartı ve referans hoparlör sorunsalı kalıyor. Ama kararsızım, ref hoparlör almak yerine düzgün bir ses kartına geçiş yapmak daha mantıklı gibime geliyor. Gerçi prosesorun performansını daha pek bilmiyorum, alınca tekrar bi düşünücez artık. Mikforonum da var zaten yeterli seviyede şuan için.

Neyse. Lafı fazla uzatmayalım yine. Tekrar görüşmek üzere. Ha unutmadan, Emerganze çeyrek finali için biletler elimde fakat tam olarak tarih daha belirlenmiş değil. Belli bir tarih olduğunda zaten bir yazı yazıcam buradan. Gelip destek vermek isteyen olursa ne ala.

BENZER  Iyi ki Varsiniz Sarkilar

Si yu centilmens.

Konuyla alakalı bir şeyler yazabilirsin.

MacBook Pro M2 13” İle İkinci Günüm

Merhabalar! Instagram kullanıcı adımı değiştirdikten sonra artık şu blog işine bi el atayım istedim ve yeniden...

11 ay önce. 44 0 Devam Et

Kahramanmaraş Depremi ve Düşüncelerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir bir şeyler yazmıyordum, zaten çok nadiren girip bir şeyler yazıp çıkıyorum an...

1 sene önce. 56 0 Devam Et

Asus ROG Strix G513IC 144Hz Dizüstü Bilgisayar ile Yaşadığım Problemler

Öncelikle herkese merhaba! Çok uzun bir süredir bloğum aktif değildi ve artık bişeyler yazmak çizmek için tekra...

2 sene önce. 79 0 Devam Et

Macbook Air 2017’yi Kimlere Tavsiye Edebilirim?

Bir süredir sık sık Macbook Air’i proje işlerinde ve sunumlarda kullanıyorum. Sizlere bu yazımda 2017 model ...

3 sene önce. 127 0 Devam Et

2021’e Girerken Hayata Dair Genel Bir Değerlendirme Yapalım

Merhabalar yeniden! Hemen her yazıya başlarken söylediğim gibi; epeydir bir şeyler yazamıyorum ama yeniden bir şe...

3 sene önce. 67 0 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.