Kategorinin yazıları gösteriliyor Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 302 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 22.6.2018

» Misafir Bloglar Kategorisindeki Yazılar

Misafir Bloglar
422 Okuma - 0 Yorum

Memesiz kız yoktur o erkektir

Memesiz kız, benzini olmayan arabaya, telsiz saza benzer…bunu siken adam, yoklukta oglan siker, travesti siker. Ülkemizde veya diger avrupa ulkelerinde hala daha bu tür canlılara kadın diyenler var . Bir ögrenemediler karıyı erkekten ayıran yegane özelliğinin memesinin olması, ...

5 sene önce yazıldı.
Misafir Bloglar
169 Okuma - 0 Yorum

Bana Göre Aşk

Hani hep oldugunu sanip aslinda olamadigin bir gün. Onu yani hayatina yon verecek insanı görünce ellerinin bir anda  soğuyup dilinin deli gibi  dolanıp, konuşurken bir okadarda  saçmalayıp, eline koluna hakim olamayıp ortada ne varsa  bırakmayıp herşeyi her bir şeyi yerlere düşü...

5 sene önce yazıldı.
Misafir Bloglar
163 Okuma - 0 Yorum

Geçen Hafta Çarşamba yolculuğum

Yoldayım uzun bir yol değil yalnız. 2:30 saate tekabül ediyor ama bana bu azap dolu günlerce sürercesine hissedebileceğim bir yol olabilir. Okul başladıktan 1 hafta sonra İstanbul’a geri döndüm yalnışmı yaptım doğrumu yaptım hiç bilmiyorum ama aklımdaki tek şahıs Çengel ...

5 sene önce yazıldı.
Misafir Bloglar
205 Okuma - 0 Yorum

Öpüşmeden ölmeyin bence

Sanatsal porno repliği değildir öpüşmek istiyorum lafı, iyi öpüşen birini bulunca dayanın gitsin. Dünyaya bir kez geliyoruz abi biz ? Hem öpüşmek bir yüzün bir yüze karışmasıdır benim kanımca, bunda herhangi bir zina olayıda yok ? Öpünce öpülünce hayat değişir  kan bas...

5 sene önce yazıldı.
Misafir Bloglar
244 Okuma - 0 Yorum

Benim Süper Kahraman’ım

Süper Kahramanlar’ı sevmeyen yoktur herhalde aramızda ? eğer var ise boşa sevme duygusu ona bahşedilmiş  diyebilirim açık yüreklilikle, başlıkta da anlaşıldığı gibi bugün Süper Kahramanlar ile alakalı bir şeyler yazmalıyım diye düşündüm. Neden düşündün derseniz&...

5 sene önce yazıldı.
Misafir Bloglar
140 Okuma - 0 Yorum

Sevgili nedir amınakoyayım ?

Bir dakika saatimi çıkarttım. Bu kolumda olduğu sürece hiçbir şey yazamıyorum. Yazsam da rahat edemiyorum…Bugün güzel bir gün hava soğuk dışarı çıksam mı çıkmasam mı ? düşüncelerinde geçti. Bugün güzel bir gün çünkü güzel. Bugün herhalde  “bugün̶...

5 sene önce yazıldı.
Misafir Bloglar
158 Okuma - 0 Yorum

Tatilden Geldim Conilerrr

Vay anasını günlerdir yazı yazmamışım bu yazıyıda Nazım sayesinde yazıyorum. Baktım blogda bir yazısı var; “ah kubilay şerefsizi sen neden oturup bi çızgı yazıyazmıyorsun ” dedim kendi kendime. Sonrada aklıma tatildeki anılarımı yazayım lan bari fikri geldi. Baş...

5 sene önce yazıldı.
Misafir Bloglar
437 Okuma - 0 Yorum

Pokemonlar

Mahallede yani sokağımızda akranım yaşıtım olmadığından ötürü, 7 ila 14 yaş arası çocuklarla “Maç,Frikik, 9 taş, saklambaç,voleybol” tarzı oyunlar oynuyorum hatta bazı zamanlar yokluktan kum ebesi oynadığım bile oluyor. Sizlere bugün bu oynadığım arkadaşları...

5 sene önce yazıldı.
Misafir Bloglar
537 Okuma - 2 Yorum

Kitaplar neden pahalı? ve neden okumuyoruz ?

Anlamıyorum arkadaş ülkede kitap okuyan insan sayısı çok az ama kitaplar aşırı pahalı!!! Nasıl bir tezat lan bu ? banane 1. kalite hamurla yapılmasından… tamam kitapların temel ihtiyaç olmadığını biliyorum ama kitapta lükslük yoktur abi… Gidin bi bakın D&R ye Ka...

5 sene önce yazıldı.
Misafir Bloglar
102 Okuma - 2 Yorum

Halayın hem sonu hemde başıyım.

Merhaba.. ben Kubilay ben de bu sefer ruh halimi anlatmak istedim tabi beni çekebilirsen bu arada gevezeyimdir. Eğer sürçü lisan edersem affet tamam mı :) Mükemmel mutluyum kalbim dolu,karnım tok, açlık denilen histen gram belirti yok. Ama yalnızım :) nasıl bukadar mutluyken yalnız ...

5 sene önce yazıldı.
Toplam 3 sayfa, 2. sayfa gösteriliyor.123