Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 313 yazı ve 269 yorum var.

Temamızda Üyelere Özel Bölümler Hazırlamak

Merhaba arkadaşlar. Arayı soğutmadan bir makale daha hazırlamak istedim wordpress ile alakalı. Bazı sitelerimizde ...

7 sene önce. 3.742 Devam Et

Temamıza Bileşen – Widget Desteği Eklemek

Arkadaşlar merhabalar. Saat 7:15 ve ben hala ayaktayım. Uyumadan önce bişeyler yazayım dedim ve aklıma ilk bu konu...

7 sene önce. 3.065 Devam Et

Neden Hiç Yorum Yok Bu Blogda?

Şimdi bloğuma giriyosunuz, bakıyosunuz ediyosunuz, ulan o kadar yazı var neden kimse yorum yapmamış, kimse girmiyo...

7 sene önce. 885 Devam Et

WordPress Otomatik Linkler

Merhaba arkadaşlar. Az önce aklıma geldi, böyle böyle bi eklenti vardı kullanırdık eskiden falan dedim kurdum bl...

7 sene önce. 345 Devam Et

Hayat Sırrının Suyunu Çeşmelerden Bulamazsın

Bugünlerde içimde dolaşan farklı farklı duyguların haddi hesabı yok. Kendimi internete, jquery ye, html’e f...

7 sene önce. 1.346 Devam Et

Eski Zihinler Yeni Üzüntülere Sebep

Bugün normal konulardan bahsedeceğim biraz. Gerçi normal bir şey olsa gelipr burda anlatmam bunu da neyse.. Bugün b...

7 sene önce. 290 Devam Et

Temadaki Yazı Başlıkları Nasıl Sınırlanır

Merhabalar. Wordpress sitelerimizde kullandığımız bazı temalar, yazı başlıkları uzun geldiğinde bazı sıkınt...

7 sene önce. 665 Devam Et

Jquery ile Page Loading Efekti Eklemek

Arkadaşlar merhaba. Bugün bloğuma girdim ne var ne yok diye bakarken aklıma geldi böyle bir efekt eklemek. Zaten bu...

7 sene önce. 29.157 Devam Et

Abdestsiz Palyaço

Televizyonu kapadı. Gelişigüzel uzandı koltuğa, dünden kalma çürümüş yarım elmadan bir ısırık alıp gözl...

7 sene önce. 507 Devam Et

ZillaLikes 1.1 – Kalpli Beğendim Butonu

Merhabalar. Az önce bir makale yazdıktan sonra bloğuma download manager eklentisi kurmaya karar verdim ve hem deneme ...

7 sene önce. 584 Devam Et

Temamıza Öne Çıkarılmış Görsel Özelliği Eklemek

Merhaba arkadaşlar. İşten güçten fırsat bulup vakit ayırıp bir şeyler paylaşmaya çalışıyorum. Bugün ikinc...

7 sene önce. 5.150 Devam Et

Temamıza Shortcode Özelliği Eklemek

Merhaba arkadaşlar. Wordpress paylaşımlarım devam etmekte. Umarım faydalı şeyler yazıyorumdur. Şimdi gelelim ko...

7 sene önce. 1.735 Devam Et

Shameless

Bu dizinin hastasıyım diyebilirim rahatça, 4. sezona girdi 4 hafta önce ve her haftayı ip gibi çekiyorum. Utanmazl...

7 sene önce. 412 Devam Et

Facebook Mesajlarını Topluca Silen Chrome Eklentisi

Arkadaşlar merhabalar. Size facebookdaki mesajlarınızı topluca silebilmenizi sağlayan ufak bir google chrome eklent...

7 sene önce. 457 Devam Et

Sade ve Basit Android SMS Uygulaması

Merhabalar Android severler. Sizlere bugün belki de biliyor ve kullanıyor olduğunuz bir uygulamayı tanıtıcam. Uygu...

7 sene önce. 373 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.