Bloğumda toplam 12 kategoride yazılmış 311 yazı ve 269 yorum var.

Genckasif.Net Yeni Tasarımıyla Sizlerle

Bir arkadaşımızın ilgilendiği web sayfasını daha doğrusu web bloğunu burdan tanıtıp destek olmak istedim. Buy...

7 sene önce. 198 Devam Et

WordPress Tema Kurulumu ve Bir İki Ayrıntı

Merhaba arkadaşlar. Yine internettir web sitedir facebookdur sabahı ettik. Baktım ezan okunmaya başladı, bişeyler ...

7 sene önce. 331 Devam Et

Yaz Akşamları Geliyor Aklıma

Akşam internetin kesintisinden istifade edip sigara almaya çıktığımda başladı bu duygu aslında. Yaz akşamları...

7 sene önce. 320 Devam Et

Web Sitelerinizde Kullanabileceğiniz Simgeler

Merhaba arkadaşlar. Gece gece bir sitenin arayüzünü daha hazırladım. Uyumadan önce bir şeyler yazayım dedim. We...

7 sene önce. 315 Devam Et

Webde Kullanilan Favori Fontlar Nelermis?

Merhaba arkadaşlar. Code Style sitesindeki bir araştırmayla alaklı bir yazı yazmak istedim. 2004’den beri yap...

7 sene önce. 379 Devam Et

Youtube Kanalımızı Da Açtık

Takip edenler bilirler, şarkılarımı youtube üzerinden paylaşıyorum hep. Bu son sitemi açtığım zaman da site ...

7 sene önce. 234 Devam Et

Mecidiyeköy Metrosu Açılmış

Az önce mecidiyeköy şişli osmanbey falan dolaştık biraz komşuyla, gelirken inşaat halinde olarak hatırladığı...

7 sene önce. 231 Devam Et

Merhaba Günlük

Arada böyle şeyler de yazmak lazım. Gerçi ben günlük derim, bugün haricinde ne varsa yazarım, öyle de bi acayip...

7 sene önce. 212 Devam Et

Flow Free Güzeldir

Merhabalar arkadaşlar. Geçenlerde, işte bir iki hafta önce falan heralde, alt komşunun oğlu – aynı zamanda ...

7 sene önce. 251 Devam Et

Gelmedin | Nazım YILMAZ

Bu yılın başlarında kaydettiğim bir bestem vardı. Hatta şu Cubase işlerine ara vermeden önceki son kaydım diye...

7 sene önce. 250 Devam Et

Soguk Havalarda Beysehir

Yaklaşık bir ay önce falan bi Konya gezintim olmuştu. O arada tabi Beyşehir’e de gitme fırsatı buldum. Hala...

7 sene önce. 232 Devam Et

İnşaat Denince Akla Bizim Sokak Gelir!

Dün veya önceki gün sigara almaya çıktığımda farkettim. Gerçi giderken değil gelirken farkettim çünkü bakka...

7 sene önce. 321 Devam Et

Yeniden Sevmek

Belki alışılmadık şarkılar duymak istedi kulaklarımız. Uzun zaman önce ölmüş bir ruhu yeniden bir vücuda k...

7 sene önce. 311 Devam Et

Chorus Of War – Story To Tell (Death Cover)

Merhaba millet. Doğuhan arkadaşımın Oğuz’la birlikte yaptığı bir çalışmayı burdan yayınlamak istedim....

7 sene önce. 217 Devam Et

Grup Istanbul Power Garage TV de

Merhaba arkadaşlar. Dahil olduğum bir grubu tanıtıcam şimdi sizlere. Ardından da Power Garage TV’deki bir pe...

7 sene önce. 340 Devam Et

Hakkımda

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

Uzun yıllar çeşitli firmalarda çalıştıktan sonra 2017’den beri kendi yazılım ve reklam şirketimi kurdum. Geliştirmeye ve değiştirmeye devam ediyoruz.