Son Yazılarım Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 303 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 18.11.2018
Wordpress
6.219 Okuma - 4 Yorum

Sitenize Yabancı Dil Seçeneği Eklemenin En Kolay Yolu

Merhabalar arkadaşlar. Bugün bir müşterimizin ihtiyaçları doğrultusunda internet sitesini güncellerken bir eklenti keşfettim. Daha öncesinde bir kaç farklı yoldan yaptığım çalışmayı daha güzel bir şekilde bu eklenti ile yapabileceğimi farkettim. Sonra da farkettim ki bunu bloğ...

4 sene önce yazıldı.
Genel Konular
165 Okuma - 0 Yorum

Yeni Motorumla Kısa Bir Köy Maceramız

Merhabalar olmayan ziyaretçilerim. Dün daha bir iki gün önce satın almış olduğum Mondial Spor Kasa 100’lük motorsikletimle Beyşehir’den bizim köye doğru yola çıktım. Arabayla daha önce çok kez gidip geldiğim yolu ilk defa motorla gittiğim için böyle biraz korkmadım ...

4 sene önce yazıldı.
Wordpress
726 Okuma - 0 Yorum

Temamıza Basit Üye Giriş Bölümü Yapalım

Merhaba Wordpress severler. Bir süredir bu tarz codexvari yazılar yazmıyordum, yazayım dedim. Codexvari kelimesini de sevdim, kısadan hisse işte. Şimdi gelelim bu yazımızda yazımızı okuyan arkadaşlar neleri öğrenecek sorusuna. Wordpress ile alakalı konuşmaya gerek yok. Herkes iyi...

4 sene önce yazıldı.
Eglence - Multimedya
345 Okuma - 0 Yorum

Yeni Eğlencemiz: Turkcell Statune

Arkadaşlar merhaba. Bir süredir verdiğim aradan sonra eğlenceli bir uygulamayı tanıtarak bloğumu şenlendireyim dedim. Turkcell Statune uygulaması bize haftada 1 TL’ye maloluyor ancak, çalarken dinlet özelliğinin bir tık ötesini telefonlarımıza taşıyor. Uygulamada hazır st...

4 sene önce yazıldı.
Duygusal
340 Okuma - 0 Yorum

Kalbim Bomboş

” Bir gergin tatsız an yüzünden yıktık yıllarca ördüğümüz duvarı. “ Yıllar geçer. 20 yaşında bir gencin ömür dediği 0 20 yıl geçer. Ömür geçer. Şarkılar söylenir, diziler izlenir, şiirler yazılır. Şarkı sözleri ezberlenir. Geceleri deniz manzaralı...

4 sene önce yazıldı.
Genel Konular
153 Okuma - 0 Yorum

Ne Eksiklikmiş Lan Bu Dizisizlik?!?

Vay arkadaş! Koskoca Stargate serisini bitirdim, bi boşluktayım böyle.. :D Arada bir diyorum açayım ordan burdan izliyim. Bu sefer de sarmaz diyorum. Bir dahaki bölümü merak etmeden geçer mi bütün bölüm.. Sıkılırım ben diyorum.. Etrafa bakıyorum şöyle bi, adam gibi dizi de yok. ...

4 sene önce yazıldı.
Genel Konular
159 Okuma - 0 Yorum

Hayat Ekranlardan Öğrenilmez?

Şöyle bir bakarsak eğer etrafımıza, ekranlardan başka “dikkatlice” neye bakıyoruz? Kimimiz oya örneği çıkartırken dizi izler, kimimiz bilgisayar başında sosyal medyada fenomen olma meraklısı, kimimiz daha ilkokul 4’e gider ama flash oyunlardan kafasını kaldırmaz,...

4 sene önce yazıldı.
Wordpress
2.247 Okuma - 10 Yorum

Temaya Özel Alan Eklemek

Merhaba arkadaşlar. Daha önceden özel alan ile müzik çalar eklemekle alakalı bir yazı yazmıştım. Bugün de ufak bir iş için özel alan eklemem gerekti. Kodları yazmakla uğraşmamak için girip bloğumda varsa direk yazayım derken bir baktım ki “temaya özel alan eklemek” ...

4 sene önce yazıldı.
Teknoloji - Bilişim
2.843 Okuma - 0 Yorum

Kurumlar İçin Yandex.Mail

Merhaba arkadaşlar. Bu yazımızda çok ayrıntıya kaçmadan kurumlarda yandex mail kullanımını ve getirdiği kolaylıkları ve saçmalıkları anlatacağım. En azından gördüğüm kadarıyla. Şuan çalıştığım hukuk bürosunda mail sistemi için alt yapı olarak yandex kullanıldığı...

4 sene önce yazıldı.
Genel Konular
197 Okuma - 0 Yorum

Paralel Evrendeki Nazım’a Notlar

Merhabalar. Paralel evrenden bu notları nasıl göreceğini bilemiyorum ama, ben gene de bi kıyak yapayım sana. Açık seçik yazamayacağım, sen anlarsın zaten. 1- Stargate izle, izlet. Stargate ( Yıldız Geçidi ) mükemmel bir dizi emin ol. Şuan ben bitirmiş bulunuyorum hem filmleri...

4 sene önce yazıldı.
Toplam 31 sayfa, 9. sayfa gösteriliyor.« İlk...7891011...2030...Son »

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Bir Solukta İzlenebilecek Dizilerden : La Casa De Papel