Son Yazılarım Bloğumdaki toplam 12 kategoride yazılmış 303 yazıdan en güncelleri gösteriliyor. 10.12.2018
Web Tasarım
1.981 Okuma - 2 Yorum

WordPress’de Bir Sayfayı İstediğimiz Bir Yerde Göstermek

Merhabalar. Wordpress yazılarımıza devam ediyoruz elbette. Geçenlerde ihtiyaç duyduğum şey; wordpress’de bir sayfayı herhangi başka bir yerde ( page.php dışında ) göstermek, yani spesifik bir sayfa döngüsünü istediğimiz bir yerde nasıl gösterilir konusuna değineceğim. Ne ...

3 sene önce yazıldı.
Manşet
2.602 Okuma - 0 Yorum

Sitelerinize FontAwesome ile Icon Set Nasıl Eklenir?

Merhabalar. İnternet sitelerimize icon eklemenin en güzel yollarından biri olan FontAwesome’ı sitelerimize nasıl ekleyeceğimizi anlatacağım. Öncelikle neden böyle bir şeye ihtiyacımız olduğundan bahsedelim isterseniz. Şöyle ki, internet sitelerimizde başta sosyal medya ...

3 sene önce yazıldı.
Web Tasarım
1.298 Okuma - 0 Yorum

WordPress Siteyi Taşıdıktan Sonra Görünmeyen Resimlerle İlgili

Merhaba Wordpress severler. Sitelerimizi başka sunuculara aktarırken nadiren de olsa bazı sıkıntılar yaşayabiliyoruz. Yönetici paneli beyaz ekran sorunu, çalışmayan iletişim formları veya daha niceleri olabiliyor. Ancak unutmamak gerekiyor ki, adımlarımızı sağlam atarsak ve Wordpre...

3 sene önce yazıldı.
Teknoloji - Bilişim
1.328 Okuma - 1 Yorum

Yandex Mail Imap ve Mobil Kurulumları Önerilerim

Merhaba arkadaşlar. Sunucu sahiplerini müşterilerinin bitmek tükenmek bilmeyen mail sıkıntılarından kurtarma yollarından biri olan Yandex.Mail hakkında bir kaç bilgi vermek istiyorum ve önerilerim de var. Öncelikle, Yandex Mail hizmeti, 1000 adet maile kadar ücretsiz olan, imap ve pop ...

3 sene önce yazıldı.
Web Tasarım
1.025 Okuma - 0 Yorum

WordPress Sitelerinize Mobil Arayüz Eklentisi : Any Mobile Theme Switcher

Merhabalar. Artık günümüz şartlarında internet sitelerini bilgisayarlarımızdan çok tablet ve telefonlarımızdan geziyoruz. Bilgisayar başına oturmak yerine uzandığımız yerden veya koltuğumuzdan rahatca telefonumuzu elimize alıp internette ne arayacaksak keyifli bir şekilde arıyor...

3 sene önce yazıldı.
Web Tasarım
969 Okuma - 0 Yorum

Temiz WordPress Admin Teması: Slate Admin Theme

Merhabalar. İnternet sektöründe başı çeken içerik yönetim sistemlerinden şüphesiz en iddialısı Wordpress biliyorsunuz. Ve bir internet sitesi hazırlamak isteyen profesyonel veya amatör kişi, çoğunlukla internet sitelerini Wordpress ile hazırlamayı seçiyorlar. Peki bu kadar çok k...

3 sene önce yazıldı.
Web Tasarım
955 Okuma - 2 Yorum

Custom Post Type İçin WP-Query Kodu

Merhabalar arkadaşlar. Hepimiz altyapısında wordpress kullandığımız çoğu özel web sayfalarında custom post typeları kullanıyoruz. Bu yazımda ise ilk defa kullanacak olan arkadaşlar için bu özel post typeları nasıl listeleyeceğimizi ve tekil gösterim sayfasını nasıl ayarlayaca...

3 sene önce yazıldı.
Manşet
436 Okuma - 0 Yorum

Vivaldi Web Tarayıcısını Denediniz mi?

Merhabalar arkadaşlar. Uzun zamandır bloğuma doğru düzgün yazı yazamıyorum. Yeni arayüzü aylar önce tasarladım, kodlamasının bir kısmına kadar geldim falan ama onu aktif edecek zaman ve psikolojik rahatlığı uzun zamandır bulamadım. Her neyse. Takip eden, yazılarımdan faydalana...

3 sene önce yazıldı.
Mobil Teknoloji
540 Okuma - 3 Yorum

2 Yılda 6 Farklı Telefon Değiştirmek

Epey bir zamandan sonra tekrar merhabalar. Bugün yeni bir LG G3 Beyaz sipariş etmemin üzerine bir de blog yazayım dedim. Çünkü çok can sıkan durumlar bu telefon durumları bende bir süredir.. Adamakıllı bir telefon alayım da uzun süre kullanayım diye zorladıkça sıkıntılar beni bu...

3 sene önce yazıldı.
Genel Konular
349 Okuma - 0 Yorum

Yine Günlerden Otogar

Merhabalar. Yine otogardayım. Otogarlar benim hayat tarzım olmuştu bir aralar ama şimdilerde sadeece kısa mesafeler için kullanır oldum. Gerçi bugün her ne kadar kısa mesafe de olsa, araba bulamadım.Artık annemleri arayıp ” gelip beni otogardan alın baba ben çok üşüyom.. &...

3 sene önce yazıldı.
Toplam 31 sayfa, 5. sayfa gösteriliyor.« İlk...34567...102030...Son »

Nazım YILMAZ

A webmaster, working with music.

1994'ün Haziran'ında Beyşehir/Konya'da dünyaya gelmişim. O zamanlar, gerek tombikliğim gerek yeşil gözlülüğüm sebebiyle gören herkes tarafından el üzerinde ( hatta defalarca havaya atılıp tutulma gibi ) tutulmuşum.

Bebekliğim Konya'da bir köyde, çocukluğum İstanbul'da geçti. İstanbul'da başladığım iş hayatına doğduğum yer, Beyşehir'de devam ediyorum.

İZLEDİM

Bir Solukta İzlenebilecek Dizilerden : La Casa De Papel